Wim Van Goethem – 25 jaar verzekeringen 1989 – 2014
“Voor mij begon het in 1989.”
Ik startte als “losse” medewerker bij makelaarskantoor Marc De Meyer. In combinatie met mijn job in het onderwijs werd ik ondergedompeld in de wereld van de spaarboekjes en spaarprodukten. In datzelfde jaar startte ik in een officieel bijberoep bij de maatschappij URBAINE UAP.
Een jaar later, 1990, maakte ik van mijn bijberoep mijn hoofdberoep bij de verzekeringsmaatschappij Urbaine Uap. Een beslissing die natuurlijk mijn verdere loopbaan heeft bepaald. ….
Mijn 1ste bureel in de van Brouchovenstraat Beveren (waaraan mijn echtgenote had gestudeerd)
Vermits ik de “verzekerings-smaak” goed te pakken had stelde ik mijn kandidatuur voor GROEPCHEF, een leidinggevende functie binnen de maatschappij.
Ik kreeg in 1991 een deel van de regio Waasland toegewezen. Mijn eerste agentschap (Jan Braem) in Beveren werd een feit. Anderen volgden weldra..
Onze specialiteit “invullen van uw belastingbrief” werd via advertenties extra in de verf gezet…
1993:
Snel werd duidelijk dat ik ambitie had. “Als groepchef en daarna als sectorchef zorgde ik ervoor dat de groep agentschappen in regio Waasland en een gedeelte van Antwerpen door mij werden opgeleid en aangestuurd.Ze werden het uithangbord van UAB Verzekeringen. Stuk voor stuk boden ze hun klanten een dienstverlening aan met een prima service en kwaliteit. Zowel in de tak Leven als in de tak Varia groeide hun klantenportefeuille.
1997:
Ik zette de uitbouw van mijn agentschapsnetwerk verder in mijn functie als Sales Manager bij UAB.
2000:
In het magische jaar 2000 behaalde ik met mijn agentschapsteam het hoogste schavotje in België bij UAB verzekeringen. Na jaren van plaats 3 en 2 sloten we 2000 winnend af met de hoogste omzet binnen de sectoren.
2001:
In 2001 werd door AXA Royale Belge een nieuwe structuur uitgetekend voor UAB. Ik had 11 jaar bediendenstatuut achter de rug en ik had een 250 tal families in mijn verzekeringsportefeuille…Kiezen was aan de orde: blijven leiding geven over agentschappen of op eigen benen …
Op 08/02/2001 besliste ik om te stoppen als sales manager en mijn “verzekeringsweg” verder te zetten als “Kantoor Wim van Goethem”. Het bureel in de Willem Elsschotlaan – Melsele werd heringericht … nieuw klanten waren steeds welkom…
Als zelfstandige verzekeringsagent voelde ik mij als een vis in het water. Door mijn jarenlange opgebouwde ervaring en goede klantencontacten kon ik mijn klantenportefeuille gestaag uitbouwen.
Er werden reeds plannen gesmeed voor de komende jaren …
2004:
Nu nog een naam : Belhyver, Hyverbel, … VERHYBEL werd geboren!
In de naam zit alles vervat waar ik al jaren mijn corebusiness van maak: VERzekeringen, HYpotheekleningen en BELastingservice. 1 adres : VERHYBEL bvba
(Sinds 2004: Tax – on- Web volmachthouder – Erkend verzekeringsmakelaar BROCOM – lid FVF)
2006 & 2007:
Overname van 2 portefeuilles. Er zitten nu ongeveer 1200 klantenfamilies onder beheer.
2008:
VERHYBEL verhuist naar de nieuwe kantoorruimte in de Torenstraat 2 in Melsele. De eerste bediende (Jan Braem) wordt in dienst genomen…
2009:
Uw makelaar feest: 20 jaar verzekeringen!
2011:
2012:
2014 
1989 – 2014 : 25 jaar verzekeringen VERHYBEL
2015
2016
2018
NIEUW: DE VERHYBEL KLANTENZONE
1989 – 2019 : 30 jaar VERZEKERINGEN
2020 : Een nieuw jaar EN een nieuw gezicht. De opvolging is verzekerd. Zoon Frederik Van Goethem vervoegt het team. Als Bachelor Financie – en Verzekeringswezen zet hij mee zijn schouders onder de verdere uitbouw van het kantoor. U bent dan ook van harte welkom voor nog vele jaren!
Over onze website:
Vanaf nu kunt U niet alleen ons ruim aanbod aan producten en diensten op het Internet raadplegen, u kunt nu ook uw eigen offerte online aanvragen, voor elk van onze producten.
Wij zoeken voor u de beste koop prijs/kwaliteit, zowel voor particulier, kmo ondernemer of als vrije beroep.
Bekijk eveneens ons aanbod hypothecaire leningen of levensverzekeringen? Ons hypotheekcel zoekt dagelijks voor u de beste voorwaarden. Nu eveneens vaste hypotheek op 30 jaar!
Als onafhankelijk verzekeringsmakelaar staan wij er voor u! Onze troef is dat wij samenwerken met een groot aantal maatschappijen waarbij wij voor u de beste voorwaarden kunnen vergelijken.
– vrijblijvend advies / checkup van al uw lopende verzekeringen;
– voor het uitbrengen van offertes;
– realisatie en optimalisatie van al uw risico’s;
Of heeft u verzekeringen lopen en u wenst deze door ons te laten beheren of centraliseren? Wij zorgen voor een onmiddellijke overname en optimalisatie van uw dossier. Zo voorkomt u gaten in uw dossier of zelfs gelijklopende dekkingen.
Steeds tot uw dienst
Uw verzekeringsadviseur